PPC היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשותפים כי להשיג תנועת גולשים לקמפיין שהם עושים. אז אם אתם רוצים לדעת מהן הדרכים הטובות ביותר לקבל החזר השקעה מהיר? הנה כמה תשובות:
על מה כדאי לחשוב בעת רכישת PPC?
1. בחר את מילות המפתח הנכונות
2. תכתוב מודעה אפקטיבית וממוקדת
3. צור דף נחיתה טוב עם מידע יעיל
4. עקוב אחר כל מילת מפתח כדי למדוד את ההחזר על ההשקעה
שים לב, את מילות המפתח שאתה בוחר למודעה חושב להעתיק שיהיו גם בדף הנחיתה עצמו, כך המודעה שלך תדורג כרלוונטית והחזר ההשקעה יהיה טוב יותר
דף הנחיתה צריך להיות אמין משתי סיבות:
ראשית, דף הנחיתה ישפיע על יחס ההמרה שלך - עמוד נחיתה רציני עם טקסט טוב ימיר טוב יותר
שנית, זה ישפיע על עלות המודעות שלך. מנועי החיפוש יעריכו את האתר שלך ולהערכה הזו תהיה השפעה על מחיר שתאלץ לשלם עבור כל מבקר.
מסקנה: ככול שדף הנחיתה שלך אמין יותר כך העלות החזר ההשקעה טוב יותר
איך לבחור איזה מילות המפתח לרכוש ?
המטרה היא לבחור את המילים שבהם יש סיכוי הכי טוב שמהם יבואו המבקרים אשר יהפכו יצרו ROI חיובי
בכי למצוא את המילים הרלוונטיות לדף הנחיתה אפשר להשתמש בתוכנות לאיתור מילות מפתח כגון Wordtracker או תוכנות דומות אשר יסייעו לך לגלות את מילות המפתח שאנשים משתמשים כאשר הם מחפשים מוצרים הקשורים לדף הנחיתה שלך.
כמו כן, רצוי להשתמש Google Analytics בכדי לנתח את המידע ולבדוק אם איזה מילות מפתח הגולשים הגיעו והאם הם עשו פעולות רלוונטיות כתוצאה מכך.
איך להשיג החזר השקעה מהיר באמצעות PPC ?
1. התחל מדוע עם מספר מילים מצומצם
2. למילים שבהם יש תנועה מניבה, צור זנב ארוך. כך תיצור מינוף של מילים שיוצרות תנועה גולשים אך יש בהן פחות תחרות והן עולות פחות.
3. צור מודעה אחת ממוקד כקבוצה לכל מילת מפתח ולכל קבוצה צור דך נחיתה מאוד רלוונטי עבורו
יהודה רגב, מנכ"ל משותף WeSell רשת תוכניות השותפים המובילה בישראל